zaterdag 4 september 2010

Nieuwe dingen

Aan alle goede dingen komt een einde: de Summer School zit erop. Vier weken lang twee keer per week met zo'n 15 collega's brainstormen over de mogelijkheden van Web2.0 voor henzelf en voor ons eerbiedwaardig instituut... het was nuttig, gezellig en inspirerend!

Er zijn kwartjes gevallen en lichten opgegaan, niet in de laatste plaats bij mij. Mijn didactische vaardigheden blijken groter dan ik me bewust was: met de handleidingen die ik maakte, heb ik veel collega's een plezier gedaan; via Archief2.0 vinden ze inmiddels ook hun weg naar elders in archiefland. 'ns Zien wat ik met die vaardigheden in de toekomst kan.

De nabije toekomst brengt twee dingen: hard aan de studie voor mijn volgende examen, half september, en een restyling van mijn weblog. De toevoeging van een pagina Publicaties is een eerste stap. Een andere vormgeving - die ik veiligheidshalve eerst op een testweblog uitprobeer - wordt vermoedelijk de volgende. Zodra ik er tevreden over ben, that is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten